-SweetPanda- gnltssss Benim kızımda arada seslenince bakmıyo ve hiç kelimesi yok. Bu otizm zaten sadece bir tane değilmiş otizmin içinde bir sürü hastalık varmış belirti olarak. Ama sanmıyorum sizin çocuğunuzun öyle olmasını çünkü bayaaa bi belirdi olması lazım otizmli diyebilmek için. Eğer içiniz rahat edicekse kendi çocuk doktorunuza sormayı tavsiye ederim.
akyztgce sonnenchein 6.5 aylık ses çığlık mirildan mi gobi seyleri yok doktorumuza dün gittik ama normal olduğunu her bebeğin gelişiminin farklı olduğunu tekrarladı hamilelikte tarama testlerimde yüksek risk çıkmıştı doğum doktoru bebeğiniz down sendromlu yada farklı bebek olabilir demişti Allah’a şükür sağlıklı bir bebeğim var ama hala etkisi altındayım ozamanki olayın büyük kızımın küçükluk videolarını falan açıp bakiyorum o yapmış bu neden yapmadı diye kuruntu şeklinde kendimi geriyorum böyle postlarda da hala yüreğim ağzımda oluyor 😥 annelik delilik gerçekten 💕
sonnenchein akyztgce ya daha çok küçük ama 🥰 inş sağlığı da yerindedir, annelik delilik evet sürekli bir şey arar oluyoruz 🥲
sek_kahve -SweetPanda- evet hoş değil ama keşke tekrar götürseniz, artık ekran maruziyeti belirtileri bittiği için sağlıklı bir tanı koyulabilir şuan. Varsa da en azından özel eğitime başlarsınız, her şey evlatlarımızın iyiliği için nasıl olsa 😊🌸
-SweetPanda- sek_kahve Tabiki çok haklısınız ama tekrar götürdüğümüzde kendi doktorumuz ve gelişim uzmanımız yoktu başka gelişimciye gösterdik oda çok umursamadan piskatriye yönlendirdi. Biz belki bi iki ay sonra götürürüz tekrar bide devlet hastanesi olunca çok umursamıyolar açıkcası. Bizi sanki başlarından salıyorlar gibi hissi verdi. Rabbim tüm evlatlarımızı korusun inşaAllaah☺️🌸
Dolores -SweetPanda- evet iyi bir özel psikiyatriye gösterirseniz en azından içiniz rahatlar. Sizi üzmek için söylemiyorum ama ben geç konuşmuşum o da geç konuşacak gibi söylemler sadece geç kalmaya sebep olur.
sek_kahve -SweetPanda- ben devlete götürüyorum devamlı ama şuan gittiğimiz yeri bulana kadar kaç tane hastane değiştirdik saymadım, gerçekten arayıp da bulmak gerekiyor dediğiniz gibi. Ama ilk etapta özel hastaneye götürmüştüm tam olarak bu sebeple 😊 inşallah götürdüğünüzde çok güzel bir karşılık alırsınız ❤️ -SweetPanda- Rabbim tüm evlatlarımızı korusun inşaAllaah☺️🌸 Amin amiin inşallah
-SweetPanda- Dolores Haklısınız araştırıp götürmemiz lazım en kısa zamanda inşaAllaah, teşekkür ederiim🌸
-SweetPanda- sek_kahve Yaaa amin inşaAllaahh çok teşekkür ederiim, inşaAllah sizinki de toparlar tez zamandaa🌸🩷
Nanem123 -SweetPanda- onun adı uyaran eksikliği bende aynı durumdaydım şimdi 4 yaşında maşallahı var kreşe gidiyor Sadece hafif ince motor gerildiğimiz kaldı kalem tutma gibi küçük kas geriliği yüce Rabbim ne kadar böyle çocuk varsa şifasını versin
fatmabektas Nanem123 benim oğlumda 2.5 yaşındaydı özel eğitime başladı ozamanlar çok kendi halindeydi dizme ve dönme komut almama kelime falan hiç yoktu şuan 3.5 yaşında dönme dizme gibi davranışları çoktan kayboldu ve şuan her kelimeyi söylüyor sadeece cümle yok ve çoğu komutu almaya başladı renkleri sayıları alfabeyi şekiller hayvanları çoğu nesneyi falan öğrendi.uyarak eksikliğinmi yoksa hafif otizmmi bilmiyorum artık
sek_kahve _alyazmali_ herhangi bir şikayetim yok 😂 18 aylıkken tanı aldı birkaç belirti vardı, babıldama, takıntılı hareketler, devamlı döndürme ve dönme gibi. İstanbulda erenköy ruh sağlığı ve hastalıkları hastanesinin üsküdar otizm kliniğine götürüyorum
Elifsaid sonnenchein Mrb benim oğlum atipik otizm.3 yaş 4 aylıkken aldı tanıyı.Şuan 4 yaş 2 aylık tanıyı aldıktan sonra eğitime başladık.Şuan iyi ve öğretmenleri seneye kaynaştırma anasınıfına gidebileceğini söylüyor.
ikiprensesannesi06 Elifsaid 4 Aylıkken nasıl tanı aldı acaba nasıl farkettiniz çok erken değil mi 4 ay
Nanem123 fatmabektas uyaran eksikliği de olabilir sadece tekrarlayıcı hareket onun dışında hiçbir şey yoktu gayet normal bir çocuktu göz teması komutan algı bilişsel gelişim bunlar çok çok iyiydi şu anda dört yaşında devlet kredisine gidiyor çok çok iyi tekrarlayıcı hareketlerimiz bayağı azaldı artık çok nadir yapıyor iki hafta önce psikiyatris kontrolümüz vardı kesinlikle otizm değil dediler artık bilmiyorum bakalım ilerleyen zamanlarda ne olur çünkü herkes farklı bir şey söylüyor her doktorun yoğurt yiyişi farklı
fatmabektas Nanem123 bence ozaman sizinki uyaran eksikliği olabilir çünkü otizme benzer çok bı belirtisi yok
Nanem123 fatmabektas düzenli pisikiyatriye gitmeye devam ediyoruz doktor otizim değil diyor bakalım çok sosyal bir çocuk aşırı pozitif