tugba12tugba benim bebeğimde çok erken yaşadık biz. Küçük olduğu için kortizonlu ilaç veremediler ( ki kullanmazdim zaten). Alerji testi de yapılmadı. Bunun tek çözümü tabi bana göre çok iyi nemlendirmek. Benim doktorum Bioderma atoderm ultra önerdi daha yağlı olduğu için ve atlattık. O kadar iyi bir ürün ki gözüm kapalı tavsiye ederim. Ben bile kullanıyorum. Yıkamaktan parçalanan elimi bile ertesi gün daha iyi yapıyor. Şampuanı da Bioderma kullanıyoruz. Birde peynir, süt felan bunları çok nadir yiyorum.