Kızlar 3 aylık oğlum doktor atopik dermatit dedi yumurta beyazı alerjisi var ben emzirdiğim için tüketmiyorum yumurta kortizonlu krem kullandık o geçiriyor ama sonra tekrarlıyor doktor tekrarlayabilir diyor kurtulmanın bir yolu yok mu bundan tamamen psikolojim bozuldu artık :(