yaraliceylanim evet kesinlikle 8.aydan sonra otobüste arabada kendi kendine dalmayı öğrendi bi baktım gözü kapandı uyuyor falan ayakta kolda sallanmayla asla uyumazdı öncesinde bi başkaydı kızım hiç bir çocukta görmemiştin ben anlamıyordu meme dışında uyumuyordu sakinleşmiyordu ondan sonra ben sürekli dışarı çıkarmaya başladım emzirip uyku saatinde bebek arabasına koyup sokakta gel git uyutuyordum sonra bütün uykularını kolda sallayıp yatağına bırakarak uyutmayaa başladım şuanda emziriyorum ışık açıkken bakıyorum uykusu gelmişse konuşuyorum kolumda sallaya sallaya odasına gidip yatağına bırakıyorum poposuna piş piş tavşanını mıncıklayıp uykuya geçiyor memesiz asla dediğim kızım ve ben bunu başardım darısı diğer tüm annelerimize 😍