mdea merhaba çok iyi anlıyorum sizi ilk 5ay kolik bir bebekti kızım ve inanılmaz sancımız vardı 6,7. Ayda aynı şekilde memede uyuyordu bırakınca maksimum 20dk 30dk sonra uyanıyordu ama ben kendi başıma uyku eğitimi vermeye karar verdim 8.aya girdik biraz daha büyüdüğünü hissettim ve başladık şuan 8. Gündeyiz ve 3günden sonra kızım alıştı şuan hem gündüz uykusu uzadı daha uzun uyuyor hemde gece beslenmesi neredeyse bitti sabaha kadar uyuyor öönce karar verip cesaretlendirin kendinizi sonra uygun bir şekilde uyutmayı deneyin ve gece uykusundan başlayın eğitim vermeye gündüz uykusunda direk reddeder o yüzden gece uykusundan başlayın ilk bir iki gün ağladı evet duymazdan geldim dışarda bebek arabasında uyutmaya çalıştım babasına emzirip verdim o salladı derken şimdi alıştı gerçekten 3gün sonra alışıyor bebişler