cananelisa buseee06 valla az önce bi arkdşla konuştum ne tattırırsan tattır o sevdiğini yiyor dior alıştırma falan hikaye diyor bebe bisküvilli süt bile içiriyormuş
miraykus2 Kızlar benim kızım da 6 aylık oldu 3 gün kuralıyla ilerlemek istiyorum ama patatesi haşlayıp verdim aynı şekilde havuçu da öyle yaptım ama yemedi siz nasıl yapıyordunuz haşlayıp çatalla ezip direk mi verdiniz yoksa içine az miktarda anne sütü eklediniz mi kimisi anne sütü ekleyin diyo kimisi su ekleyin diyo benim de kafam çok karıştı bu konuda
sebiha86 miraykus2 buharda haşlayın çatal ile ezin kabız olmasın diye saf zeytinyağı gezdirin ama size nacizane önerim rahat olun bırakın damak tadı oluşsun kendi yemeklerinizinde tadına baktirin
svlyksl miraykus2 her şeye değil bazı tatsız olan belki ilk yediğinde sevmeyeceği şeylere az miktarda ekleye bilirsin mesela ben karnabahara ilk gün ekleyerek verdim sonrasında sadece zeytinyağı karnabahar verdim son günde önceden tadımını yaptığım yoğurtla karıştırıp verdim.
sebiha86 4 aylik iken tadima başladım hiç biseyi esirgemedim. Sofrada ne varsa tadına baktırdım 3 gün kuralı yapmadım. Şuan 8 aylik biz ne yersek onu yiyiyor ayrı yemek pisirmiyorum hiç blendir kullanmadim hep catal ile ezdim meyveleri cam rendede rendeledim anne sütüne devam rahat olun anneler korkmayın rahat anne rahat mutlu bebek formül bu sağlıkla büyüsün bebeklerimiz🥰
cokbilmismom Sosyologaannee tüm mevsim sebzelerinden Brokoli karnabahar kereviz bal kabağı avokado elma armut muz bir sürü şey var
besteayaz sebiha86 kendi yemeklerimizde tuz var baharat var az mantıklı düşünün ya daha kaç aylık bu çocuklar
sebiha86 aaslanbeyy kabızlık illaki oldu oluyor onada çözümü armutta bulduk buharda hasladigim 1 armutu çatal ile ezip yedirdim ama genel olarak 2 günde 1 de çay kaşığı ile saf zeytinyağı icirdim ben
elden aaslanbeyy kabızlık sorununa her bebekte aynı değildir ama bizim çözümümüz yoğurda armut rendeleyerek vermek oldu anneanne babaanneler armut karın ağrıtır diyolar ama ben dinlemedim verdim ve çok iyi geldi kabızlığına
hsimsek aaslanbeyy İstanbul Maltepe, Maltepe Onkoloji Hastanesinde doktorumuz Gülşen Gökçe 💙 inanılmaz tatlı 2 çocuk annesi bir doktor🥰
evrenkus nurkync amann shhshs silinmiyorda çok doğru duruyordu halbuki 😬 neyse benim günlük rutin bu 😂
defnesmom3 cananelisa ben 3 gün kuralı uygulamadim çorbalardan içirdim bebe bisküvisi ardından meyveler fln püre şeklinde ama sen kurala göre yediriyosan tatlı patates kullan,ıspanak,bal kabağı, avakado,brokoli, karnıbahar,yumurta sarısı
ceylin3871 Alyaberen_ benim bebeğim alerjik büyük ihtimalle söylediğiniz belirtiler alerjik bebek belirtileri kakası parlak jel gibi olur mukuslu cildinde kızarıklık olur huzursuz olur.. Ama alerji ve immünoloji bolumun randevu almadan önce çocuk doktoruna götürüp bebeğinizin alerjisini Teyit ettirip öyle alerji bolumune randevu alabiliyorsunuz çocuk doktorunun alerjik bebek olduğuna dair onay vermesi gerekiyor
cananelisa Umayannesi8 valla anlamıolar deniolar herşeyi benim bebeğim sadece huzursuz diye alerjık diolar kusuo reflü var die laktoz bilmem neyi var diolar aslında hiç bişi yok onlar bulana kadar büyüdü
elden Umayannesi8 yüzde ciddi isilik benzeri kızarıklık popoda ciddi kızarıklık ve en son kanlı kaka varsa ciddi alerji problemi var demektir
defnesmom3 cananelisa ılık su ile ezerek bazen öyle verdim bazende meyveli muzu ezdim içine koydum yedirdim dişleri çıktığı zaman elmayonkucuk keserek kattım ama elma ile armut çekerek de katabilirisin bisküviye meyveler güzel oluyo bebe biskuvusine
defnesmom3 cananelisa aynen çorbanın suyundan verdikten sonra bir şey olmuyo zaten büyümesi için onlara da başlaması gerekiyo aynen kaynatıp sebzeleri blender dan geçirip çorba da yapabilirsin git gide zaten karıya da alısıcak
elden Hatice571 eğer formül mama kullanan bi bebekse genelde 5 buçyk aylıkken başlanır 6 buçuk aylık olana kadar sadece tadımla ilerlenir ölçü en fazla bir yemek kaşığı sonrasında günde bir yeni besin tadımı bir doyurucu öğün şeklinde ilerler yine doyum öğününde ölçü yarım çay bardağı ile başlayabilirsiniz
sebiha86 Hatice571 tadıma 4 aylıkken başladık çünkü çok hevesliydi masa da yemekleri görünce heyecan yapiyordu 5.5 aylik olana kadar tadım şeklinde devam ettim sofrada ne varsa verdim sonra öğün şekline döndük porsiyon belirmedim açıkçası kabul ettiği kadarını verdim suan 8 aylik 3 yada bazen 4 öğün yapiyor keyfine gore sabah kahvaltısı ara öğün olarak meyve sonra yogurt akşama yemegi 3 kerede anne sutu alıyor genel olarak bu şekilde ilerliyor oğlum bazen yarım kase çorba içtiği oluyor bazen 4 kaşık ta bırakıyor tamamen ona dayalı yedigi
Aysenur122 cananelisa ne alaka ya doktorların çoğu ilk yoğurttan bile başlatıyor diğer verdiğiniz sebzelerde yok mu sanki alarrji durumu
elden cananelisa benim bebeğim de 6 ay 20 günlük şuan 5 buçyk aylıkken tadımlara başladık 3 gün kuralı ile ama bütün sebzeler meyveler yetişmez eğer blw yöntemi ile başlayacaksanız 3 gün yemeyi öğrenmesi adına deneyebilirsiniz bunun dışında alerjik olmayan yumurta peynir yoğurt ceviz portakal vs dışındaki sebze meyveleri 1 gün deneyebilirsiniz şu aşamada maksat tadım yaptırmak çünkü doyum öğünlerine geçtiğinizde şüphe ettiğiniz tüm besinleri 3 gün kuralı ile verebilirsiniz ve kakasında kan görmediğiniz sürece yüzde ufak sivilcelenmeler popoda hafif kızarıklıklar normal kabul ediliyor. Probiyotik destekle ilerleyin bu süreçte kabızlık sorunu başlayabilir gün aşırı mutlaka yoğurt brokoli tam mevsimi şuan bal kabağı gibi bağırsak dostu besinler tercih edin. Tariflerle kendinizi bunaltmayın soğan sarımsak irmik bunları denemeden verebilirsiniz. Çok pürüzsüz hazırlamayın sebzelerini sonra taneli yemekte zorlanıyolar. Boğulur diye korkmayın kontrolünüz dahilinde her besini eline verin ki yemeyi öğrensin sonra zorlanmayalım. Zaten öğürme refleksleri kuvvetli kendileri başa çıkabiliyolar. Doyum öğünlerine geçtiğinizde su vermeyi ihmal etmeyin bir de ölçünüz şu aşamada bi çay bardağını geçmesin bunun dışında kendimize nasıl yemek yapıyosak aynı mantık. Kolaylıklar dilerim 😊