berkusbalii Merhabalar Bu sabah WhatsAppta girdiğimde direkt karşıma böyle bı yazı cikti. Ben talep etmediğim halde geldi. Geri tuşuna basıp çıktım hemen. Neden olmuş olabilir bilgisi olan var mı acaba
papatyakokulum_ berkusbalii evet çünkü kodu gırmesı gerekiyor. yada QR kodu okutması lâzım onun içinde yıne sızın telefonunuzu elıne alması lazım
berkusbalii papatyakokulum_ ben de başka telden kendi WhatsAppima girmeye çalıştım şimdi. SMS olarak geldi benim denedigim. Ama sabah ki gelen direkt vhatsapp ekranına bildirim şeklinde geldi bu konu hakkında fikriniz var mi
berkusbalii Nacafa ama kodun normalde SMS le gelmesi gerekmiyordu mu bana bildiirm direkt WhatsAppima girince ekranda geldi
Nacafa berkusbalii hayır direkt uygulamadan oluyor. Daha önce kendi telefonlarım arasında bağlantı kurmuştum ordan biliyorum
papatyakokulum_ berkusbalii evet kullanılır ama kodu alması gerekir. bırde başka bı yerden gırmıs olursa sızın whatsapp ınızdan cıkıs yapmaz
berkusbalii Minnakelifim yani kodu verirsem girebilir dimi. Birde wtspima girse biri benden çıkış sağlanır değil mi
Minnakelifim berkusbalii kullanir. Senden gizli kodu girse ruhun duymaz. Senden çıkış yapılmaz. Sana gelen mesajları görür
berkusbalii papatyakokulum_ ama bı whtsap iki cihazda kullanılabilir mi tek numara olduğu için sanki pek mümkün değil gibi ama
berkusbalii Nacafa teşekkür ederim.size de direkt whsptan mesaj değil de bildirim olarak geldi yani öyle mi
Nacafa berkusbalii evet uygulamadan bildirim geliyor direkt. Aynı bildirim iki cihaza da aynı anda gidiyor. Vatsapa girip bağlı cihazlar kısmına bakarsanız anlarsınız