Alyamoms1 boy boy doğurunca zaten etkinliğe kaltılcak vakit kalmıyor. İşte bu zihniyet yanlış olan da benim anlatmamla düzelse bilinçlense keşke insanlar. Hakkıyla ilgilenebileceği kadar çocuk yapmalı herkes. Evde baska var ötekini salla deyince olmuyo işte. Bide bana diyo boy boy doğur. 🤣 1 tane var ve herseyine koşuyorum yetisiyorum dolu dolu geciriyorum herşeyi