Smilebaby_ annesininbebisi ekmeği bende kendim yapıyorum ama içindeki köfteyi yapamıyorum bir kez yaptım güzel olmadı 😁
[silindi] Smilebaby_ ben direkt bonfileyle yaptim kiz öteki turlu ben de sevmiyorum denedim bende de olmadi 😂