gaknkr Aysunnkaya Gece besi hiç denk gelmedim. Şuan Molfix kullanıyorum ondan baya memnun kaldım, en azından akşam 7’den sabah 3-5’e kdr taşma olmuyor. Birazda benim bebekten kaynaklı sanırım gece bazen fazla içiyor , o etki ediyor olabilir diye düşündüm.
Aysunnkaya gaknkr coon marka gece bezleri var ben onu kullanıyorum nü beden büyük alıyorum kalıbı biraz dar