gaknkr pure baby kullandım yeni doğduğu sıralarda çok doldurmasına rağmen hiç taşmadı şuan bebem natural kullanıyorum 12 de değiştiriyorum bezi sabah 8 9 u buluyor yenisini takmam ve şuana kadar hiç taşma yaşamadım
Şimdi bazı anneler o kadar niye tutuyorsun diye yazabilir uykusu bölündüğü zaman tekrar uyutmak eziyet resmen o yüzden uykusunu bölmiyorum