blogbyirosh aslında doktorluk bişey değil bizim bebeklerimiz yemeyi sevmeyen mideleri küçük bebekler kaşık dolusu verdiğim zaman öğürüyor kapasitesi az bizim de önceden yoktu ama bence kendini bildikçe çocuk herşyş daha iyi anlıyor silikon kaşıkla ucundan ucundan yediriyorum ve tabağın yarısına gelince istemiyo mesela bi iki al al diyorum yok diye diretince bırkaıyırum devam edersem yer ama anında kusar çünkü sizde öyle deneyin bakalım öğürmesi olacak mı 17 aylık bizimki ve hala tavuk vereyim mesela minik minik veririm ağzında kocaman bişey midesini kaldırıyor