Az önce eşimle konuştuk aynı konuyu benim bebeğimde 8 aylık ama kalabalık ailede büyü bu yüzden bana bağımlı değil.
Hatta niye değil beni sevmiyormu acaba diye konuştuk 😅
Bebekler napsa biz annelere yaranmıyor.
Şaka bi yana çok zordur diğer türlüsüde tahmin edebiliyorum. 😞