18 aylık oldu hep benimle olmak istiyor beni görmeli ben olmalıyım ama bu aralar çok fazla abarttı . Tuvalete gidemiyorum. Mutfağa gidince gelip ittiriyor geri döndürüyor bağrıyor istediği bir şey olmayınca yine bağırıyor bu nedir atak mı geçici mi anlamadım çok zorlanıyorum elimi yıkarken bile sabretmiyor tüm gün bir mücadele içindeyiz veee çok geç uyuyor uykuyada direniyor
Var mı böyle olan bir çaresi bir çözümü yok mu