Smnrksgl canım benim kızımda da pişik olmuştu ve gerçekten çok kötüydü sudocrem, Bepanthol,travazol,hametan bunların hiçbiri işe yaramadı doktorum bir krem ismi verdi akşamı kesti ya kızarıklık görürsem hemen sürüyorum çok şükür bin şükür geçiriyor ya ismi (dermotrosyd)