Smnrksgl 3 gün demesinin sebebi kortizonlu krem olduğu için cildi inceltiyormuş bebeklerde çok hassas olduklarından dolayı fazla kullanımı önerilmiyor ama bu krem yüzünden de olduğunu düşünmüyorum sürekli tekrarlayan pişik varsa alerji olma ihtimali de var