moonlight__ mucizem10 çok çok geçmiş olsun kaç yaşında bebisiniz? Acaba neden sürekli oluyor sizin dediğiniz bağışıklık değeri nedir nötrofil mi
pazartesisendromu moonlight__ merhaba cok gecmis olsun biz de ayni durumdayiz ,ameliyat deniliyor.Son gelisme ne oldu?Care bulabildiniz mi?
moonlight__ pazartesisendromu kbb doktorumuz alerji ilacı verdi canım bi de sarımsak kürü yapıyorum yine boğazı kızarıyor ama en azından azaltıyor