moonlight__ sorun belli değil ama benim yorumum şu, erken doğdu küvözde kaldı, full anne sütü alamadı. 2 aylıkken rsv diye bir virüs ten dolayı hastanede yattı, yoğun antibiyotik kullanımı bağışıklığını düşürdü, çabuk yakalanıyor hastalığa. Ekim ayında iki kez boğaz enfeksiyonu oldu. Saydığım şeyleri uyguluyoruz yaklaşık bir buçuk aydır olmadı