Ylnsln nur hanım eğitim vermiyor, uyku saatlerini ve düzenini sağlamaya çalışıyor, bende çok araştırarak ağlatmayacağım vaadine inanarak onu seçtim, bebeğim ağlamaktan morardığı için o gece eğitimi yarıda bıraktım, direkt olarak kendisini suçlamıyorum ama ağlatmadan eğitim diye bir şey yok maalesef buna asla inanmayın, bebeğin alışkanlığı değişiyor ve bunu bırakmaya çalışıyorken kesinlikle ağlıyor