fraubi ben çok memnunum. Benim için en iyi özelliği ıslak saçı düzleştiriyor olması çünkü çok kabaran bir saç yapım var. Kurutma makinesiyle kuruttuğum zaman saçımı düzleştirmem 40 dakikamı alıyor dysonla direkt ıslak saçımı düzleştirmem 20 dakikamı alıyor. Bence parasını sonuna kadar hak ediyor saçlarım eskiden düzleştiriciden kaynaklı dökülüyordu kopuyordu uçları çıtır çıtır oluyordu. Dysona geçtikten sonra bu problemlerin hepsi kalktı