aslananne27 Kızlar alalı 3 hafta olacak bugün sacıma fon çekeyim dedim actıgımda sıfırlayın yazıyor sonra o yazı gitti makine çalıştı ama ne demek sıfırlayın bilen varmı ( ilk kullanım değil tabi 7 ,8 . Kullnımımdan sonra sıfırlayın yazısı çıktı )
aslananne27 NariNariKiminYari ala ala bnde niye çıktıki anlamadım bide ilk kullanımda test edıyormusun her seferinde
NariNariKiminYari aslananne27 her seferinde yapıyorum zaten genellikle ıslak saçımda kullandığım için mecbur yapmak zorunda kalıyorum
huzunkovankusuu aslananne27 bende de geçenlerde reset yazısı çıktı ilk başta çalışmadı bir kaç defa açmayı deneyince açıldı nedenini bende merak ediyorum
aslananne27 NariNariKiminYari test etmeyi nasıl yapıyorsun anlatırmısın Ben kendim söyle yapıyorum önce sarı düğmeye basıyorum ardından siyahı düğme makinede temızleniyor yazısı bıttıkten sonra hem sarı hem sıyah düğmeye tekrar basıyorum dışa cıkıyorlar yanlış mı yapıyorum🤭
NariNariKiminYari aslananne27 ben ilk önce sarıya basıyorum o siyahın altından kırmızı çıktıktan sonra temizleniyor yazısı geliyor temizleme bittikten sonra direkt kullanıyorum