AnnaGloria İnattan yaptığı anları anlayabilirsiniz aslında mesela uyku için çağırıyorsanız duymamazlıktan gelebilir ama gün içinde genel olarak tavrını ele alıp bir gözlemleyin bakalım
yazbebisi AnnaGloria uyku düzenimiz var kendisi bana yapışır uyutayim diye yemekte biraz inadı var herseyi yer ama iştahsızlık var bende düşmem üstüne iyice inatlasmasin diye. Ama bakmamasi beni aşırı üzüyor günlerdir sadece bunu düşünüyorum.
AnnaGloria yazbebisi mesela Kutay bak burda bir top varmış hadi gel oynayalım gibi dediğinizde tepkisi nasıldır genelde ben oğluma seslendiğimden ondan birsey isteyeceğimi birsey yapacağımızı yani bir amaç dogrulyusında seslendiğimi bilir hatta çok küçükken eşimi bu yüzden çok uyardım yani gereksiz yere sırf baksın diye sesleniyordu böyle yaparsan ne de olsa birsey istemiyor birsey yapmıyor diyip hiç bakmaz demiştim bu da önemli bir detay bence
ekimkizi_ Bir süre daha fazla ilgilenip üstünü düşün bence belki biraz desteğe ihtiyaci vardir baktiniz ayni farkli bir doktora götürün,bol bol ismiyle seslenin alişsin
yazbebisi ekimkizi_ Valla bütün derdim tasam isim gücüm oğlum olmuş. Bi seslendigimde bana baktığında dünyalar benim oluyor. Çok çabalıyorum inşallah düzelecek yavrum 🥲
gg3848 yazbebisi hahaha yavrum erken öğrenmiş insan sevmemesi gerektiğini😂 üzme kendini ama takipte kal sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻
yazbebisi AnnaGloria doğru haklısınız bizde sırf baksın diye çok sesleniyoruz. Ben oyun kurduğumda hemen uyum sağlıyor. Sarkilar söylerim araya adını katarım falan. Dediğiniz gibi boş seslenmemeye dikkat ederim artık tesekkurler 🥰
Gldekpnci AnnaGloria bunun etkısı var mı acaba ya çünkü ben bakıyor mu diye çok sesleniyorum çocuk acaba amaç sonuc ilişkisi yok diye mı bakmıyor arada
Gldekpnci yazbebisi benımde mısafırlıge felan gittiğimizde seslendıgmde bakmıyor nasıl korkuyorum ozaman varya
yazbebisi Gldekpnci ya cocuklar başkalarının yanında aksine davranmaktan zevk alıyorlar zaten de qma sadece misafirlikteyse aklıma başka bisey geliyor. Yanlış anlamayın ama evde çok disiplinli davranıyor olabilir misiniz? Çocuğunuz kac aylık?
AnnaGloria Gldekpnci var canım tabiki ben bunu bir doktorun konuşmasından duymuştum aklımda kalmıştı sadece birsey istediğin zaman söyle artık ondan sonra duzelir inşallah
yazbebisi Gldekpnci çevremde rastladığım şeydir aslında ondan sordum. Dolapları indirir etrafı dağıtır bildiğimiz seyler yani bunlara izin vermeyenler oluyor ya. Çok kişiye rastladim kendi evinde çocuğu odasından başka dağılmasına izin vermez başka yerlerde yıksa umursamaz. Bana gelen bi kac misafir çocuğunda gördüm ev hallerini de bilirim çocuk mum gibi kendi evinde. Asla yanlış anlamayın sizin için demedim tanımıyorum sonuçta.
Gldekpnci yazbebisi yok biz çok rahatız zaten özgürce yemeğini bile yer dolaşa dolaşa yemek isterse hiç engelemem ona zarar verecek şeyleri tabi engelliyorum fakat mısafırlıkte dıkkatını çok ortama verıyor ya da diğer çocuğun oyuncaklarına o yüzden bakmıyor yada çağırdığımda bişe yapmadığım için bilemiyorum yani