Merhabalar. Bebeğim 17 aylık çevreden ya da biz seslendigimizde bakmıyor, takmıyor bizi anca kendi canı isterse bakar. Hast götürdüm erkek cocuk için bi teşhis erken dedi. Biraz gelisim durumundan bahsettim gayet normal dedi ama benim içim hep bi tuhaf ve şüpheli. Fazla mı evham yapıyorum benim gibi olan var mı?