aysgului asenakm merhaba memnunmusunuz çok doktor aradım kızım 3 aylık en son maltepe parkta arzu hanıma gittim güzel muayne etti soydu tarttı altına baktı kulağına filan ilk defa düzgünce muayene etti ama bana biraz uzak
asenakm aysgului Evet ama randevu saatlerinizi sabah almaya özen gösterin. Akşam 3 den sonra gittiğim de çok ilgili değil yoruluyor herhalde ama sabah saatlerinde gayet ilgili .
Kbr-a Btltha merhaba 🌿 Mehmet Emre dibeğe randevu aldım bu cuma gideceğim randevusu çok doluydu diğer doktorlara nazaran iyi sanırım
nilikonunannesii merveekayaa1 kızım daha 2 aylık o yüzden bilmiyorum vallahi gittiğimde normal kontrolünü yapıp dönüyoruz şimdi ne söylesem yalan olur😊