nilikonunannesii Kbr-a Pendik Medical Parkta Mehmet Özdemire götürüyorum memnunum doktordan bebeğimle ilgili bilgi veriyor bakıyor her şeye.
Kbr-a nilikonunannesii cevabız için teşekkürler bebeğiniz ne kadarlık cv sine baktım genel durum ve astım yönünde ilerlemiş sanıırm
nilikonunannesii Kbr-a rica ederim 😊 bebeğim iki aylık doğduğu günden beri Mehmet beyin takibinde biraz yaşı var tecrübesine güvendiğim için gidiyoruz kaç tane doktor gezdim onun gibi bebekle ilgilenen her şeye bakan doktora rastlamadım.
aysgului asenakm merhaba memnunmusunuz çok doktor aradım kızım 3 aylık en son maltepe parkta arzu hanıma gittim güzel muayne etti soydu tarttı altına baktı kulağına filan ilk defa düzgünce muayene etti ama bana biraz uzak
Aseldurumom_ ikibaloglanannesi ya ben de hep ona gidiyorum kızım doğduğunda ilk muayene eden doktordu çok tatlı bir doktor sürekli annesi annesi diyor bana çok hoşuma gidiyor🙈
ipeksibel gamzekzldg ben de muayene oldum fakat devlet hastanesindeki doktorla aynıydı bence ama bazı kişiler çok beğeniyor onu bilemedi
aaminee Kbr-a merkez prime memet Emre dibek . kızım 13 aylık her gittiğimde güler yüzlü çocuğa yaklaşımı herseyı ifade edişinden açıklayıcı olusundan çok memnunum tek sıkıntı randevu bulmak zor biraz
aaminee Kbr-a onlinedan daha kolay aradığınız zaman olmuyor haberiniz olsun ama gerçekten çok ıyı bır doktor denemenizi öneririm