Deniz34 sizi üzmek istemem inş düzelir ama bende ümitlendim ama sonuç hüsran daha kötü ağlayan gazlı kolikbir bebek ama 2.5 aydan sonra rahatlama oluyor gazını cıkarmaya başlayınca uykuyu sorarsan hala uyku yok nasıl dayanıyor minik bedeni uykusuzluga anlamıyorum🤦♀️