Deniz34 Uyku düzeni yok çok huysuz bebeğim sürekli ağlıyor yani huysuz diyorum çünkü gaz ilaçları fayda etmeye başladı gazını rahat yapmaya başladı. Karnı tok altı temiz ama yine ağlıyor 🤷♀️ 40 o çıkınca düzelir diyolar bu bir efsanemi yoksa gerçekten böyle mi oluyor??
Funda86 Hayal kirikliği olmasın ama 40 indan sonra daha kötü olduk biz.simdi 2ay 8 günlüğüz bir gün iyi birgün huysuz
MSG102915 Kırk mırk hak getire 3 aylıkken düzeldi oh be dedik şimdide dişi kaşınıyor onun huysuzluğu var. 4 aylık olduk patlayana kadar böyle gidecek sanırsam. 😏🤔
Aeifelif 40 bilmem.ama 3. Aydan sonra baya duzeliyolar biz 17 gunluguz ve gecede gunduzde uyumuyruz malesef cok yorucu geciyo
Mtg Deniz34 4 bucuk ayligiz bundan bir ay once rahata kavustum gaz sikintisi uyku sorunu bitti cok sukur