26 aylık kızım var 1 bck ay önce doğum yaptım birde oğlum var. Ben hastanedeyken ve lohusalığımın ilk 15/20 günü babası evdeydi o dönemde sürekli tv telefon vermişti kızımda aşırı bir agresiflik vardı. Eşim işe başlayınca kumandaları sakladım tv bozuk dedim daha öncesinde bir düzenimiz vardı zaten kaldığımız yerden devam ettik. Kızımın dil gelişimi inanılmaz ilerledi normal sohbet ediyoruz diyebilirim. Gün içinde ev işlerini birlikte yapıyoruz oğlumun bütün ihtiyaçlarını birlikte gideriyoruz,yemek hazırlarken sofra kurarken küçük bir işçi gibi çalışıyor,onun dışında boyama yapıyoruz,kartları var hayvanları, doğayı,eşyaları,taşıtları öğrendiği onları dizip bulmayı seviyor. Magnet şeklinde yapbozları var mutfakta çoğu zaman elektronik eşyalara yapıştırıp eşleme yapıyor. Gün içinde tv açmadağım için sürekli olarak tekerleme öğretiyorum şarkı söylüyoruz,şimdi yavaş yavaş ingilizce öğretmeye çalışıyorum çoğu şeyi. Şunu söyleyebilirim ekran gerçekten çocuklara aşırı zarar veriyor.