Benim ilk kızımda da öyleydi, sadece anne sütü içiyordu, 10 güne anca yapıyordu , huysuzluk her hangi bir sorun yaşamıyordu kaç defa doktora götürdüm hep normal dediler et oluyor dediler gerçekten çok kilolu bir bebekti ama gelgelim şuan 2.5 yaşında hala kabızlık sorunu var tuvaletini yaparken resmen ölüyor elimde kalıyor , doğal ürünler şuruplar yağlar meyveler neler neler verdim asla faydası olmuyor hala 5 günde bir yapar yaptığı zaman resmen ikimize işkence oluyor oturup ağlıyorum onun o halinden. Lütfen normaldir deyip geçmeyin, şimdiden bağırsaklarının aktif çalışması için damla felan verin uzun süre sadece süt içen bir bebek dahi olsa zamanla bağırsakları tembellesiyoor. Şimdiden alın önleminizi Allah’ım şifa versin inşallah ❤️🌼