merve0715 hangi marka bilmiyorum ama reçeteli olanlardan aldıysanız onlar da bu tarz problemler bazı bebekler de görülüyor malesef. Onun yerine ocean 400 lük olandan kullanmanızı tavsiye ederim. Sanırım mama da kullanıyor,mamasının içerisine günlük 1 defa 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı ekleyin mutlaka. Bize de doktor tavsiyesiydi 15 günlükten itibaren baya bir süre bu şekilde ilerledik. Karnına yine bir yağ losyon birşeyle masajlar yapabilirsiniz. Poposuna da çok az birşey zeytinyağı olabilir krem olabilir sürün ki kakasını yaparken zorluk yaşamasın. Son olarakta aylık kontrolünde mutlaka doktorunuza danışın belki bunlar harici başka bir önerisi olur. Benim oğlum da kırkı çıktıktan sonra 5-6 güne bir yapmaya başlamıştı,sadece mamayla besleniyordu. Doktorlar normal olduğunu 10 güne kadar müdahale etmeyi doğru bulmadıklarını söylüyorlardı.