ozmur bende 44 gün kanama devam etmişti sonra bitmişti 3 gün boyunca normaldi 47.günde tekrar kanama başladı nerdeyse bir hafta sürdü bitti o regl miydi acaba anlamadım… doktoruma yazmıştım süt varken ara kanamalar olur dedi regl kanamasıdır demedi bana. Şimdi 2 aylık olduk sütüm de kesildi regl olmayı bekliyorum