Merhabalar bu saatte soruma karşılık olur mu bilmiyorum ama nöbette olan anneler vardır diye düşünüyorum.Doğumdan sonra adet düzeniniz nasıldı?Ben 3 ay sonra adet oldum fakat bu ay gecikti.Bu normal mi düzene binmesi için belli bir zaman mı gerekiyor acaba