Kızlar cildiricam ya bugün bana eltim geldi çocuklarıyla gerizekalı kadının çocuğunun ağzının kenarinda uçuk varmış ben sonradan gördüm ve çocuğu opturdu ama yüzüne degdimi ağzı bilmiyorum kafasında şapka vardı kızımın oralara doğru öptü ama uçuk çok tehlikeliymis sanırım şimdide onun korkusuyla yaşıyorum insanlar neden bu kadar düşüncesiz anlamıyorum ya ne yapicam onuda bilmiyorum acaba virüs bulaşmış mıdır diye içim içimi yiyor yarın bı sağlık ocagini aricam