lrkvrm Kızlar vitamin olarak ne kullanıyorsunuz benim bağışıklığım baya zayıflamış 7 kasımda doğum yaptım iyi bir vitamin ihtiyacım var kullandığınız memnun kaldığınız vitamin var mı @aaabbb_11 @munevverbozdogan34 @kaanatlas @baharmom
baharmom lrkvrm ayy ben bebek için sordun sandım 😂😂 yeni anne olunca kesın o an uykuluydum neyse ben kan ilacı kullandım 2 hafta
instamomdegil Ben de Kasım annesiyim. 4 kasımda doğdu minik kızım. 36*5 te doğdu. Panik modlu, bol kaygılı bi anne oldum. Lohusalığım hala devam ediyor sanırım 😅🥲
lrkvrm baharmom ben de kullanmadım ama emzirince benim bağışıklığım düştü galiba bir de gelen giden herkes hasta hem ben hem kuzum hastalandı 🥹 belki vitamin kullansaydım daha hafif atlatırdım diye düşündüm bi umut işte ne bileyim 🙈🥰
ysmnbdj Kızlar benim kızın yüzünde bir sürü ufak isilik gibi sivilceler çıktı 1 hafta içinde ya bu alerjimi yoksa bebek aknesimi bilemiyorum 8ine randevumuz var inşallah alerjisi yoktur ya 😢😢
aaabbb_11 ysmnbdj canım benim bebiste o haftalarda öyleydi ama kilo alıyor gelişiyor ondan öyle oluyor dediler geçti zaten 😍 önemli değil 😍
baharmom ysmnbdj maşallah canım 🧿 korkma büyüme atağı bence gelişiyorlar ya başka ihtimal de alerji olur ama onun da sivilcesi böyle değil bu döküntü daha çok benım kızımda da minik minik var
kaanatlas ysmnbdj ay neden olmuş canım bizimki vücutda çıktı ama böyle değildi gittik yenidoğan döküntüsü dedi doktor geçti çok şükür şimdi
ysmnbdj kaanatlas valla bilmiyorum ki canım çok üzülüyorum gördükce 😢8ine randevu aldım gidicez doktora sorucam inşallah alerji değildir