mfah incilim hicbir fikrim yok gerçekten aptamil prosyneo kullaniyoruz acaba çişini mi asitlendirdi dedim bende anlamadim her gece muhakkak krem veya kantaron yagi da surerim
Betulsark Ben goon kullanıyorum yaklaşık bir senedir ama kızım yapısı gereği mesela kilonarak uymasada vücut tipi bir beden büyüğe daha iyi oluyor kilosu için olan küçük geliyor oda taşırıyor ama bunu bütün markalarda şimdiye kadar böyle yaptık
incilim Betulsark benimkilerin arasında yarım kilo fark var yapısal olarakta biri daha iri sanki büyük olanda daha çok taşma oluyor bez numarasını büyütebilirim bende
suheyla92 incilim ben bunu yasadigimda bir büyük bedene geçmiştim duzelmisti. Molfix kullaniyoruz tasma vs olmuyor 9 kilo 5 numara
suheyla92 mfah bez markasını degistirin bence ben de gece hic degistirmem pisik olmaz 8bucuk aylik. Molfix kullaniyorum cok memnunum.
akdjdowlkk incilim bende molfixs kulaniyorum ama gece yatirmadan hemn degustirip gecede herzmn kulandigin numaranin 1 buyugunu kulaniyorum