Benim kızım da 4.5 aylik mama meme ilerliyoruz normalde 1 aydan sonra gece bez değişimini biraktim ama dün baktim cok fena pisik olmus. Baby turco kullaniyordum. Sizin pişik başınıza geldi mi? Degistirmezsem bi dert ilerler daha rahatsiz edici olur diye korkuyorum degistirirsem de uykusu bölünür ve buna alışır diye tedirgin oluyorum. Kafamda deli sorular