Marsila merhaba ben de öğretmenim hamileliğimin 6. Ayında uyuz oldum bebeğim 2 aylık çok ilaçlandık vücutta bitti gibi ama saçımda yüzümde gözlerimde burnumda kulaklarımda kaşıntı var ve üçlü üçlü uyuz gibi sivilce lezyonları var suratımda alnımda özellikle. Banyodan sonra kızarıklıklar oluşuyor vücudumda sizin de böyle miydi?