Gec kalmış gıbı dusunme fakat baslarsan suan duzen oturur yoksa ılerleyen zamanlarda fırcalatmak ıstemeyebılır ,rutın olusturmsk için gereklı dıye dusunuyorum.gece emzırmesı ıle dısker bu aylarda dırek curumuyor seker cıkolata vs vermezsen sorun yok ama hiçbişi yapamazsan parmaklarınla fırcalayabılırsın