masal2824
Panik atağın ne oldugunu bile bilmezdim.
Bir gün isten eve giderken yolun ortasinda indim kalp krizi geciriyorum diye.
Kostur kostur acile..baktilar hic biseyim yok.
Bende gerçekten bana biseyler oluyor sanmıştım.
Olur boyle seyler diye Önemsemedim
Bir gün yine aynısı oldu. İnadina inmedim aractan.sanki birisi beni boguyordu.soguk soguk terlemeye baslamistim. Dayanamadim yari yolda indim.yuruyerek eve gittim.
Sonra biraz arastirdim. Spor,egzersiz yapmanin iyi gelecegi yaziyordu.disarida spor yapmaya basladim. Ara ara böyle yine basiyordu beni.balkondan bakamaz asansore binemezdim.
İnat ettim.
İradem kuvvetlidir. Spor yapmak cok iyi geldi. Atak geldigi zaman hemen disari cikiyor enerjiyi atinca rahatliyordum boyle diye diye geçti.
Dönemsel stresli zamanlarda arada yoklar
Evet sıkıntı, sanki bisey olacak gibi.
Balkona cikip hava aliyorum veya sakinlestirici muzik aciyorum.
Yani o an o dusuncelerin icine girmeyin. Dusuncelerinizi kontrol edin kafanizi baska seye yonlendirin geciyor hemen.
Uzun zaman oldu yaşamıyorum bu durumu artik
Bence önemli olan irade kendinizi kontrol edebilmek gerisi kolay