masal2824 bazen basit ataklar oluyor ama şiddetli olunca tek başıma atlatamıyorum maalesef muhakkak birileri olmalı sakinleştirmek için ben ağır geçiriyorum nefes alamıyorum nabzım ya çok düşüyo ya yükseliyo kalbim tekliyor, terliyorum göğsüm sıkışıyo sol kolum ağrıyo bildiniz kalp krizi geçirir gibi oluyorum ve o an işte deliye dönüyorum ölmek istemiyorum diye ağlıyorum kontrolü kaybedecek gibi oluyorum sakinleşemiyorum diye evham yapıyorum ölüyorum sanki o an, çok kötü yazarken bile nefesim kesiliyo allah kimseye yaşatmasın ben arkadaşımı kınadım ondan sonra buldu benide, sürekli vücudumu dinliyorum en ufak bişeyde en kötüsünü düşünüyorum doktor doktor geziyorum