Ballikizim99 amansallagitsin belkide çok yorgundum saatlerce sancı çektim uykusuzsum açtım bide hep tansiyonum düşüktür benim belkide tansiyonum düştü ama uyanınca dipçik gibiydim ne yorgunluk vardı ne bşy hemen ayaklandım.