Kıxlar merhaba ben doğum yapalı baya oldu ama doğum anımda ne olduysa doğumumun bir kısmını hatırlamıyorum bayıldım mı yoksa acıdan beynim mi sildi o anı bilmiyorum eğer baygınlıl geçirdiysem vakumla alınmış olabilir bunu anlamanın bir yolu var mı doktorum başka bir şehire gitti ilk zamanlarda mal gibiydim bunları düşünemiyordum ama şimdi kafamı çok kurcalıyor bana ne oldu bebeğim nasıl doğdu hiç bilmiyorum doğumumun büyük kısmını hatırlıyorum her detayıyla ama son kısım yok bende benim gibi olan var mı ??