Minnokkunannesi benımde boynumdada bı sürü lenf nodları şişmiş 3 doktora gıttım ıyı huylular dedıler içim hiç rahat değıl hemotojıye gıtmiştım en son çok korkuyorum dedım panık atayım var içim hiç rahat değıl doktor için rahat olsun dıye ıstersen parça alalım senden dedı kararsız kaldım sızın kaşıntı varmıydı 😔