yusufun__annesi bizde verdik. malzemeler size ait olarak alıyorsunuz her çocuğa devlet vermiyor tabiki.
Kayıt parası da mecburi çünkü anaokuluna ödenek çıkmıyor zorunlu eğitim kapsamına alınmadığı için+personel parasına gidiyor.
Kayıt ettirirken 2500₺ verdik. her ay 500₺ ödüyoruz
Normalde tam kayıt parası 6500. Kalanı aylık alınacak dendi her ay 500₺ ödeniyor. Yönetim ile ilgili o karar 2 taksit ödenmediği zaman kaydı siliniyor ve bekleyen öğrenciye açılıyor yer. O kayıt silme sizin okulunuza özel değil tüm.meb tarafından belirlenmiş. Anaokulu özel ve sizin isteğinize giriyor ya zorunlu eğitim değil,gönderip ödemezseniz haksızlık oluyor bekleyen kişiye yer açılıyor işte. Sizde yeni kayıt yapıyor iseniz yüksek ihtimalle başka birinin kaydı düştü dönem ortasında kolay kolay yer bulamazsınız yoksa.