dlntkesn elifhemsire öp de başına koy dillendirme maşallah de bebene 🤣🤣 seninkinin uyanık kaldığı saat kadar uyuyor benimki düşün artık ful uyanık full 🤣 sağlık problemi yoksa yeteri kadar besleniyorsa daha ne uyusun uyku da çok önemli
elifhemsire dlntkesn Ay Allah kolaylık versin size gerçekten zordur eminim 🥹 Çevremde hep o tarz gördüğüm için benimki normal değilmiş gibi geldi o yüzden endişelendim bende
mutlukoala elifhemsire ben de şu an aynı durumdan muzdaribim. Merak ettiğim için araştırırken bu postu buldum. Bugün neredeyse toplam 4-5 saat uyanık kaldı. Normalden de uzadı sanki uykusu. Gazını vs kolayçıkarır bilinen sağlık sorunu yok. Uyuyo öyle
elifhemsire mutlukoala Aynı benimki de öyle demek ki bazı bebekler uykuyu seviyor , görünen de herhangi bir durumu yok olsa ağlar diyorlar akışına bırakıp tadını çıkarmak gerek sanırım 🤤😍🥰
mutlukoala elifhemsire canım benimki 3 ay 11 gün 1 hafta önceye kafdar baya ses çıkarıyodu taklit ediyosu bizi ama şu bijaö gündür hiç yok. Senin nasıl ses çıkarma dırumkarı
peramomms elifhemsire benim oğlumda öyleyfi o zamanlar normal çocuğun uykuya ihtiyacı var uyuyarak büyür şimdi 6 aylık artık hiç uzun uyumuyor 2 saat anca uykusuzluğa dayanıyor uyusunda büyüsün
elifhemsire peramomms Sanırım öyle evet , dediğim gibi çevremde hep sürekli uyanık bebek görünce sanırım ben evham yaptım 😥 yeter ki sağlıklı olsun da çok uyusun 😌
peramomms elifhemsire bende bir ara yaptım hatta post açmıştım ama gayet sağlıklı bu günlerini değerlendirin büyüdükçe gözünün içine bakacaksınız uyusun diye
nursnmh elifhemsire yeni 4 aylik olduk doğduğundan 10 güne kadar cok güzel uyuyordu sonra bitti uykusuz cok zor geçiyor tadini cikarin beslenmesini ihmal etmeyin yeter uyuyan cocuk cabuk gelişir ve akilli olur derler saglikla büyüsün inşallah
miniminisevgilimm elifhemsire ayyy maşallah maşallah uyusun ne güzel annesi 🥰 benim oğlumda 3 ay 7 günlük ama gündüzleri uykuları o kadar kısa ki tilki uykusu resmen 🥴 ama çok şükür geceleri güzel uyuyor yoksa yanmıştım 😅
elifhemsire mutlukoala Şimdi onu araştırmak için girdim buraya inanın, ilk zamanlar çok taklit ediyordu biz konuştukça konuşuyordu nerdeyse 1 aydır ağlamak dışında sesi çıkmıyor neden olabilir acaba
mutlukoala elifhemsire bilmiyorum valla ben de araştırdım bugün ama anlamlı bir şey bulamadım. Birazcık keyfi oldu güldü bugün ama hala taklit etmiyor