elifhemsire Bugün itibari ile 3 ay 1 Günlüğüz , sürekli uyuyor. Kalkıyor emiyor 1 saat gözü açık kalıyor sonra tekrar uyku modundayız . Gece de aynı şekilde güzel uykusunu alıyor . Sizce bir sorun var mıdır normal mi ? Sizinkiler ne durumda
3kedili2bebekli elifhemsire uyku penceresi o kadar zaten 1-1.5 saat uyusun da gelişsin hep uykuyu seven bir bebek olsun inşallah
Seyma2534 elifhemsire benim kızımda bebekken çok uyudu her gittiğimde doktora sorardım doktor istediği kadar uyusun sorun yok derdi zaten büyüdükçe uykuları düşüyo şuan 15 aylık 2 kere uyuyo
Alyehus elifhemsire biz de 2 gündür dediğiniz gibiydik meğer gaz damlasının yan etkisiymiş ondan sordurm. Ama çok güzeldi şanslısınız bence maşallah diyim 😀
elifhemsire 3kedili2bebekli Sağlık problemi yoksa uyusun tabi ne bileyim etrafımda hep uyumayan bebek gördüğüm için benimki sanki anormalmiş gibi geliyor
elifhemsire Alyehus Herkes böyle olmasını iyi görüyor bende korkuyorum herhangi bir hastalık durumumu var acaba diye
elifhemsire Seyma2534 Bende soruyorum bana da öyle diyor , o zaman tamam kafama takmıyorum daha sorun yok uykuyu seviyor demek ki 🙏🙏 çok teşekkür ederim
talhamamy elifhemsire benım oğlum da tam teri hiç uyumuyor gündüz nerdeyse hiç gece 2-3 saatte bir kalkıyoruz çok şanslısınız uyutmak için saatlerce ugraşıyprum
artikbiranneyim elifhemsire hayır normal, benim bebeğim de 3 ay 26 günlük. 1 saat etkinlik oyun vs yaptıktan sonra hemen yoruluyor zaten daha cok kücük normal sizin durumunuz