usenmedimyaptimbirvelet Cennetkokulum___ ayy canımm yenidoğan nasıl gidiyor zor mu oralar ismi de çok harika adıyla yaşasın bebiş 🩷
NariNariKiminYari ZeydsMom içi kıymalı değil mi ? Hamuruna da yumurta koyuyorlar bize de azeri arkadaşım yapar
ZeydsMom NariNariKiminYari bak yukarida resim attim. Bizim hingelimiz aslnda bu. Ama icinde etli olanlarda oluyor o gürcü hingeli biz de yapiyoruz onu. Ama bizim hingelimiz yaprak hingel. Uzerine ssrimsakli yogurt kavrulmus kiyma dokeriz yeriz🫂
NariNariKiminYari ZeydsMom görüntü olarak böyle yapmıyor ama boş hamur ortasında kıymalı soğanlı bir şey yapıyor. Tadı çok güzel afiyet olsun 🩷
mematiii ZeydsMom Sivaslı gelin olarak olaya dahil oluyorum.Pateysli de içi oluyor çok güzel ilk dega yemiştim.
yorumcu00 ZeydsMom Biz buna Tatar böreği deriz. Ama üzerine kıyma değil kuyruk yağını ufak ufak doğrar yağda kızartır üstüne dökeriz harika olur 😋
cLearQueen ayseee_ ne kadar iyi birisin.. Allah sevdiklerinle huzurlu omur nasip etsin sana tesekkurler
Cennetkokulum___ ZeydsMom Evet öyleymiş ben aynı sandım 🙈 Biz patatesli yaparız içini,şekli de biraz farklı olur. Resim atacaktım atamadım.
Cennetkokulum___ usenmedimyaptimbirvelet Birazcık zor,kolay diyemeyeceğim canım valla 😂 Yenidoğan ilgisi,ablasıyla özel ilgilenmek vs. Çok teşekkür ederim canım, çevre hâlâ alışamadı isme 😂 yapacak bir şey yok🤪
ZeydsMom NariNariKiminYari evet gurcu hingeli o biz de yapariz ama bizim asil hingelimiz bu. O da cok guzeel icine kendine has baharat koyuyoruz mmm ondan mi yapsam acaba aklimi karistirdin yaa. 🤣 Tesekkurler canim 🌸