bebemiz
Bi olasiklikla tabiki yapabilir her bebek aynı değil öyle dgilmi bende çok korkuyordum ama şu anlık bişey yok verem asisindan sonraki aşılar ateş yapıyor diye biliyorum☺️umarım sizde herhangi bi sağlık sorunu olmadan atlatirsiniz hem ateş yaparsa da korkmayin ilk önce evde kendi imkanlarinizla düşürmeye çalışın ılık suyla bezle gibi gibi geçmezse calpol kullanın ateş çıkmadan calpol icirilirse vücut sıcaklığı dusermis ve bu ateşten daha tehlikeliymis diye duydum ☺️