Perşembe sabahı kızıma verem aşısı yapılacak . 37 haftalık doğdu tam 2.ayında yapıyorlar.
Doğumu 40 hafta hesaplayıp 3 hafta sonra yapmaları gerekmez miydi
İlk soru
Bebeği 37 haftalık doğanlar kaçıncı ayda yaptınız?
İkinci sorum
Ateşi kaç olursa calpol verdiniz
Ateşi yine kaç olursa hastaneye gitmek gerekir
Neleri bilmem gerekiyor