Benim kızım da aynı şekilde dulcosoft veriyorum uzun süre yapmayınca duphalac veriyorum. Uzun vadeli çözüm bulamıyorum. Ne yapsam işe yaramıyor. Ek gıdadan sonra kaka katılaştığı için ve ıkınmayı bilmediği için bağırsaklarda bekledikçe kaka iyice katılaşıyor. 5 aylık olduğundan beri böyle şimdi 7.5 aylık sorun devam ediyor 😔